Database error Panopoly_core 7108

Hallo,
ik ben als chinese vrijwilliger belast met het updaten van onze Drupal sites. Mijn kennis is dus heel beperkt. Van onze 6 sites be, ik er in geslaagd me door de verschillende issues door te worstelen en de errors op te lossen.
Echter bij 1 site zit ik een beetje vast door een gebrek aan basiskennis en ik kan ook niet meteen de juiste informatie vinden om het op te lossen. Alvorens het probleem mee te geven misschien ook nog zeggen dat onze Drupal sites draaien op IIS met een SQL Server als db.

Bij het updaten van de de panolopy_core update 7108 tot 7111 krijg ik een database error bij update 7108.

SQLSTATE[42000]: [Microsoft][SQL Server Native Client 10.0][SQL [error]
Server]Incorrect syntax near the keyword 'FROM'.
Performed update: panopoly_core_update_7108 [ok]

De vraag hoe ik dit kan oplossen? Waar vind ik bijvoorbeeld de database scripts die uitgevoerd worden? Zitten die in SQL server? Kan ik ergens meer info terugvinden in een of andere log?

Alvast bedankt!

Drupalversie: 
7.x
Auteur: 
Jagitc
afbeelding van Niek Kloots
Door Niek Kloots op 18 juni, 2018 - 20:25

SQLSTATE[42000]: [Microsoft][SQL Server Native Client 10.0][SQL [error]
Server]Incorrect syntax near the keyword....

Heeft toch, als ik het zo bekijk, met incompatibiliteitsproblemen tussen MS server of SQL server te maken.
https://www.google.com/search?q=SQLSTATE%5B42000%5D%3A+%5BMicrosoft%5D%5BSQL+Server+Native+Client+10.0%5D%5BSQL+%5Berror%5DServer%5DIncorrect+syntax+n...

Misschien een backup met versie 7107 opnieuw updaten?

Bookmark and Share

Drupal is een geregistreerd merk van Dries Buytaert. | Powered by Pantheon.

Drupal.be/Drupal.nl is de website van de Nederlandstalige Drupalgemeenschap.

onomatopee