afbeelding van Xano

FOSDEM 2008

Even een topic over FOSDEM 2008. Soort van vraagbaak/infopunt.

- Je kan nog niet in je profiel aangeven dat je komt/wil komen. Het is misschien leuk als iemand dat kan instellen?
- De Drupal devroom, wordt daar telkens één grote presentatie per keer gehouden of zijn er plekken voor kleinere presentaties?

Wie gaat er nog meer naar FOSDEM? Ik zit er nu aan te denken te gaan, maar ik zit even met vervoer. Wil ik met de trein, dan kom ik óf midden in de nacht aan (zo half 5) óf pas na de middag. Zijn er misschien mensen die ergens vanuit Nederland met de auto gaan en die een mede-Drupaller bij een station in de buurt kunnen oppikken?

Auteur: 
Xano
Door Bart Jansens op 9 januari, 2008 - 22:48

Fosdem is op een campus van de ulb, de meeste devrooms zijn eigelijk gewoon de kleinere auditoriums. Meerdere presentaties tegelijk zal dus niet praktisch zijn. Maar misschien kan er wel tijd gemaakt worden voor lightning talks als er genoeg interesse voor is..

Ik vertrek vanuit turnhout, als er hier in de buurt nog mensen zijn die vervoer nodig hebben, kan ik die altijd oppikken. Maar nederland is een beetje te ver om ;)

afbeelding van roel guldemond
Door roel guldemond op 10 januari, 2008 - 09:40

Mijn voorlopige plan is met auto te rijden vanaf Ossendrecht naar Brussel. Ossendrecht is vlak bij NS-station Roosendaal. Als je daar gemakkelijk langs kan reizen, neem dan gerust contact met me op.

Het gebouw ULB Campus Solbosh, Avenue Franklin D. Roosevelt, 50 1050 Bruxelles. Centraal gelegen universiteitsgebouw is van vlak na de tweede wereldoorlog. Met aangebouwde gebouwtjes. Inderdaad kleine auditoriums. Oftewel kleine collegezaaltjes. Lekker knus en rommelig gebouw. Gezellige ambiance. Plus een rijdend frietkot voor de hoofdingang van het gebouw, goed voor de inwendige mens.

*** I like contributing to improvement of systems. Hic sic: according Boulding a system is "that which is not chaos" ***

afbeelding van demeesterroel
Door demeesterroel op 10 januari, 2008 - 21:51

done

afbeelding van demeesterroel
Door demeesterroel op 10 januari, 2008 - 21:53

done

Bookmark and Share

Drupal is een geregistreerd merk van Dries Buytaert. | Powered by Pantheon.

Drupal.be/Drupal.nl is de website van de Nederlandstalige Drupalgemeenschap.