afbeelding van joker

update naar 8.8.3 geeft foutmelding

Na update naar 8.8.3 geven al de geinstalleerde modules de vermelding: geen uitgaven beschikbaar. Site blijft wel werken. Heb de 8.8.3 versie eens opnieuw gedownload, maar zonder resultaat.
Updaten doe ik door core, vendor en alle bestanden in root te verwijderen en te vervangen door nieuwe versie. Liep altijd goed tot nu. Iemand enig idee?
grts
jo

BijlageGrootte
Image icon scherm13.41 KB
Drupalversie: 
8.x
Auteur: 
joker
afbeelding van jo.w
Door jo.w op 6 maart, 2020 - 10:01

Zou dit er verband kunnen mee hebben:
To allow modules to be compatible with Drupal 8 and 9 at the same time and to support semantic versioning for contributed projects, the Update Manager module now requests an alternative XML feed from updates.drupal.org. The path for the new feed ends in /current rather than /8.x. The new feed will include both module releases with version numbers starting with 8.x- (e.g. 8.x-3.1) and all releases that use the new semantic version numbering.
Van de release-pagina.

Jo

afbeelding van joker
Door joker op 6 maart, 2020 - 12:33

Dag Jo,
Ik had dat ook gelezen, maar gezien de site al een hele tijd bestaat en telkens wordt upgedated telkens er een nieuwe release van de core of een module dacht ik dat het daar niet kon aan liggen. Het zou me ook vreemd lijken dat je eigenhandig een aantal zaken zou moeten gaan wijzigen.

groet
Joker

afbeelding van joker
Door joker op 10 maart, 2020 - 18:28

Ondertussen op https://www.drupal.org/project/drupal/issues/3118209 gevonden dat ik niet de enige ben met dit probleem

groet
Joker

Bookmark and Share

Drupal is een geregistreerd merk van Dries Buytaert. | Powered by Pantheon.

Drupal.be/Drupal.nl is de website van de Nederlandstalige Drupalgemeenschap.

onomatopee